четвртак, 5. октобар 2017.

U stilu sunca

Ja sam ona,jedna, od retkih osoba koje nikada ne kukaju na vrucine i nikada ne zale za zimskim danima.Cak sta,sama pomisao na nadolazecu zimu bude mi nekako lose.Naravno da je lepo posmatrati sneg kako pada i sarenilo novogodisnjih ukrasa i lampiona.Ali ipak hladnoca,led po ulicama,ogromne jakne i modro lice su bili presudni da nikako ne mogu voleti ovo godisnje doba.
 Ne volim ni jesen,mozda ga cak ne volim i vise od same zime,zao mi je, ali jednostavno ne vidim nista romanticno u kisi,blatu i kaljavoj obuci.Da se ja pitam tada bi najcesce ostala u krevetu,pod pokrivacem.I verovatno bih gundjala na ceo svet.
  Pa sada kada sam vam ispricala o svojoj "ljubavi" prema zimi mozete shvatiti koliko sam bila razocarana na prosle hladne dane.I isto tako mozete razumeti moje odusevljenje kada sam odjutros ugledala sunce.


"Ovo treba proslaviti." pomislila sam za sebe.A kako se inace proslavlja nego sa omiljenom soljom jutarnje kafe na terasi i u udobnoj odeci.
Da,danas je dan za udobnu odecu i "udobno" razmisljanje,za ono malo ugadjanje sebi.
Znate za ono kada jednostavno morate pojesti to parce cokoladne torte iako znate da ce zavrsiti na vasoj zadnjici,ali vam je potpuno sve jedno,e pa upravo je takav bio moj dan.
  I nadam se da ce potrajati.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...