недеља, 7. мај 2017.

Nega lica i Balea

Iako sam dosta citala i slusala o Baleinim proizvodima nisam se bas usudjivala da ih isprobam,drzala sam se starih poznatih brendova poput Nivee,Avona,Oriflejma,i jos par drugih.
Medjutim,imala sam priliku da isprobam inostrani Nivein proizvod,tacnije mleko za telo i uvidela sam veliku razliku izmedju tog mleka za telo i onog koji se prodaje u nasim radnjama.Potpuna razlika i sto se tice mirisa,a i sto se tice same teksture,pa i delovanja na kozi.
Iznervirana ovim saznajem i zbog cinjenice da su mi nestali proizvodi za negu lica svratila sam u najblizu drogericu,sasvim slucajno je to bila DM drogerica i bez velikog razmisljanja dala sam sansu brendu o kojem sam toliko slusala.

Proizvode koje sam kupila i naravno isprobala su Balea pena za ciscenje lica i tonik za lice za mesovitu kozu.
Licno,nemam vecih problema sa kozom,osim perutanja na pojedinim mestima,posebno kada su velike vremenske promene,ali naravno i najmanji problem,posebno ako nismo naviknuti da ga uopste imamo moze stvarno da nas zivcira.Bilo sta da sam radila samo bi trenutno prekrilo taj nedostatak,medjutim,na moje iznenadjenje ovi proizvodi su ga uklonili.Jedino sto moram konstntno da ih koristim inace se problem vraca,sto sam,na zalost,i samoj sebi dokazala.

Balea pena za lice dubinski cisti kozu,delujuci kao neki nezni piling.Uklanja izumrle celije i fenomenalno hidrira kozu.Nanosi se u malim kolicinama,laganim masiranjem i ispira toplom vodom.U sebi sadrzi formulu pantenola i ekstrata hamemelisa i limete.

Balea tonik za lice idealan je za mesovitu i necistu kozu.Osim sto umanjuje pore,takodje i hidrira kozu i stiti je od isusivanja.Nanosi se na cistu kozu lica,vrata i dekoltea.Sadrzi ekstrat sladica i pantenol.

S obzirom da ih ja uvek koristim zajedno ne mogu bas puno pricati o pojedinacnim proizvodima,ali mogu reci,da bar na meni zaista deluju i bar meni pomazu.Kozu zaista dubinski ciste i hidriraju.
Jedina mana,iz subjektivnog gledanja,je vocni miris koji ja ne volim,posebno kada je rec o kozmetickim preparatima.Ali opet to je sve stvar ukusa.
 Sve u svemu,odusevljana ovim proizvodima resila sam da isprobam i druge njihove proizvode,ko zna,mozda cu naci svog novog favorita.

4 коментара:

  1. obozavam balea proizvode, bas sam nedavno kupila pjenu za ciscenje lica, ali rozu, za suhu kozu, i mogu ti reci da mi je za sad odlicna

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao sto sam rekla ja sam se odusevila.Meni je koza normalnog tipa i osim povremenog perutanja na nekim mestima nemam vecih problema tako da mi za sada ova zelena kolekcija odgovara,osim mirisa,ali nije to toliko strasno :)

      Избриши
  2. Meni se Balea kozmetika uvek dopadala, a pogotovo sam volela leti da koristim one njihove kupke sa egzoticnim mirisima. Generalno Balea ima jako dobar odnos cene i kvaliteta, po mom misljenju cak i bolji od Nivee.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slazem sa tobom,bar kada je rec o nasem trzistu,nadam se da se vremenom Baleini proizvodi nece pokvariti.:-)

      Избриши

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...