понедељак, 6. март 2017.

Ok.je pogresiti

S'obzirom da je ovo pocetak nove radne nedelje,a takodje i novih kako poslovnih,tako isto i zivotnih obaveza,mislim da je ovo idealan post za pocetak lepe nedelje.
Da!Dobro ste procitali,rekla sam OK je pogresiti.Naravno ja ne mislim na one greske koje se prave zbog lenjosti ili straha,ili nemarnosti.
Ako recimo dobijete zadatak iz matematike i ne uradite ga,pa cak i ne pokusate,vi ste napravili najvecu gresku.Ili ste uradili pogresno i ostavili tako,ne trudite se da ispravite,takodje ste napravili najvecu gresku.I te greske nisu u redu.To su najgore greske koje nikako ne bi smeli praviti.

Medjutim,ja ovde zelim da govorim sa vama o greskama koje su sasvim dobro:
Secam se,kada sam pocela da radim,dosao je generalni direktor na kolegijalni sastanak i rekao nam je sledecu recenicu:"Pravite greske,to znaci da radite!"
I znate sta.on je sasvim u pravu.Niko od nas nije rodjen naucen i ceo zivot cemo provesti uceci o necemu.I dokle god ucimo mi cemo praviti i greske,jer one su sastavni deo svakog od nas.Jer ako ne gresimo,onda zapravo i ne radimo nista,ne napredujemo ka nekom visljem cilju.
Nemoguce je raditi,uciti,ziveti...voleti,a da pri tom ne napravite nikakvu gresku.

I zato,ucite,radite na sebi,pravite greske ponovo i ponovo i ne brini te se,na kraju cese sav vas trud isplatiti i sve ce biti savrseno.
   

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...