уторак, 6. децембар 2016.

Cizmice kod Kineza

Nikada nisam bila od onih zena koje moraju kupovati samo u ekskluzivnim buticima,od dobro poznatih dizajnera.Da,imam po koji komad originalne odece,ali isto tako imam i odecu kupljenu u manjim radnjama,dosta jeftiniju i pristupacniju.Jedino nikada nisam kupovala u Second shop-u.Ne zato sto mislim da je meni to ispod casti,vec samo zato sto nikada nisam zapazila nesto sto bi meni privuklo paznju.Ne znam da li je zbog toga sto sam baksuz,da tako samu sebe nazovem,ili zato sto ne volim da lutam od radnje do radnje,da prevrcem svaku stvar i da se guram u gomili ljudi koji su, eto dosli da iskoriste popust.Osim toga,pre cu kupiti lepsu jednu majcu nego pet ruznih za sto dinara.
Ali da ne duzim mnogo sa Second shop-om.
Kod "Kineza",je vec drugacija prica,kod njih kupujem,uspevam da nalazim pojedine odevne predmete i gle cuda,traju mi.Znam da ce sada mnogi pomisliti "fuj,kupuje kod Kineza!".Ali budimo malo realni,pa zapravo sva roba je kineska
.Zar zaista mislite da su te nike patike original?
Cizmice,o kojima zapravo zelim govoriti sam kupila sasvim slucajno.Da ne verujete htela sam da kupim selojtep traku.Medjutim,resila sam malo da prosetam po radnji,da razgledam novogodisnje ukrase koji su tek stigli i onda mi je pogled pao na crne cizmice.
Bila je to ljubav na prvi pogled.
Jednostavne,a opet neobicne.Lepo su stajale na mojim nogama i mamile me da ih kupim.
I popustila sam pod uticajem jednih cizmica.
E,sad,cizmice ne samo da su me odusevile izgledom vec i udobnoscu.postavljene krznom greju noge i veoma su lake i udobne.Najzanimljiviji detalj su pertle koje se vezuju pozadi na peti,sa kicankama i veoma lako i brzo se obuvaju.
I eto,cak i kineska roba koja nema jaku cenu moze da odusevi i to sasvim slucajno.


4 коментара:

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...